Românii s-au întors în mare parte la birouri, iar restaurantele și cafenelele sunt din nou deschise. În plus, după cum a precizat în cadrul unui eveniment Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional, „este evident acest trend coffe to go”.
” În perioada pandemiei, consumul s-a mutat din HoReCa în alte locații deschise, cum ar fi benzinăriile. Acum , consumul este pe un tren de revenire. Piața totală a cafelei vândute out of home ( în afara casei n.red) este în creștere și estimăm că va ajunge anul acesta la nivelul din 2019. Volumele ( totale n.red) au crescut în 2022 față de 2021, dar nu s-a ajuns la nivelul din 2019″, a mai explicat managerul Nestle, potrivit căruia compania a trebuit să ajusteze prețurile, urmare a creșterii costurilor de producție, dar acest lucru nu a impactat consumul.
„Principalul impact a venit din materiile prime. Ne cumpărăm materiile prime de pe piața liber[ și de pe burse și este…