Spitalul din Botoșani unde oficial NU există plângeri: Personalul manifestă o atitudine impecabilă/ Gestionăm problemele încă de la început
Plângerile scrise sunt o raritate la o unitate medicală din Botoșani. Cel puțin asta reiese din rapoartele Consiliului de Etică de la nivelul spitalului.
Lipsă de orgolii între membrii personalului medical?!
Se întâmplă la Spitalul de Recuperare „Sfântul Gheorghe” acolo unde nu s-a depus nicio sesizare la Consiliul de Etică. În primul trimestru al anului 2023 nu a fost înregistrată nicio plângere din partea pacienților sau a personalului medical. Același lucru s-a întâmplat și pe tot parcursul anului 2022.
Managerul spitalului, Cătălin Dăscălescu, susține că personalul este unit și acordă o atenție specială pacienților.
„Suntem un spital mai mic, personalul este mai unit. Medicii noștri, în proporție de aproximativ 70%, sunt tineri și încearcă să acorde atenție și empatie pacienților în mod corespunzător. Problemele sunt rezolvate mai ușor decât într-un spital mare, colaborarea este facilă, informația circulă mai rapid și reușim să gestionăm problemele încă de la început, așa cum se spune.”
Cătălin Dăscălescu, manager Spitalul de Recuperare „Sfântul Gheorghe”.
Nemulțumirea…