PENNY România anunţă relansarea berii Haiduc, marca proprie a retailerului, cu o reţetă îmbunătăţită şi un ambalaj modern, gândit pentru a pune în valoare esenţa tradiţiei româneşti. Noua bere Haiduc se distinge prin utilizarea ingredientelor locale şi este menită să ofere consumatorilor o experienţă autentică şi revigorantă.
O gamă diversificată, dedicată gusturilor româneşti
Noua gamă de bere Haiduc cuprinde patru variante, fiecare având propria identitate şi reţetă adaptată la preferinţele consumatorilor români.
Haiduc Blond (5% alcool) oferă o prospeţime potrivită pentru orice ocazie, Haiduc Brun (7% alcool) se remarcă prin profunzimea gustului, Haiduc Puternic (7,2% alcool) aduce o notă intensă pentru cei care preferă aromele puternice, iar Haiduc Fără Alcool răspunde celor care îşi doresc o alternativă fără alcool, păstrând însă gustul caracteristic.
Toate variantele sunt disponibile în mai multe formate, de la…